11 Haziran 2015 Perşembe

Trakya Bağları ;Vino Dessera Bağ Gezisi ve Şarap Tadımı

Geçen haftalarda bir pazar günü 2,5 saat süren bir otobüs yolculuğu sonrası İstanbul'dan-Kırklareli Vino Dessera şaraplarının üretildiği bağ evine ziyarete gittik.Muhteşem bir pazar günü nasıl geçirilir sizlere anlatmak istiyorum.

Bir bağ gezisi demek;yeşile,doğaya,organik yiyeceğe ve tabiki şaraba doymak demek.

İlk olarak bağ evinde bahçeye uzanan uzun iki masa da organik kahvaltılarımız bizi beliyordu ve renkli pofuduk minderler rahat etmemiz için çimlerin üstüne bırakılmıştı.

Kahvaltımızı yaptıktan hemen sonra şarapların üretildiği tesisi gezerek şarap hakkında bilgi aldık burada bulunan mahzen dikkat çekiciydi.

Hemen ardından Doğan Dönmez eşliğinde Dönmez Çifliği'ne ait bağları gezmeye başladık,üzümler hakkında bilgi aldık ve dönüşte kısadan da olsa Ahmetçe Köyü'ne uğrayarak tekrar Dönmez Çiftliği'ne geldiğimizde artık saat öğleden sonra olmuştu, mangalda köftelerimiz kızarırken bizlerde şarap tadımına geçtik Kırklareli'ne gelip köfte yememek tabiki olmazdı.

Çoğunlukla şarap içen fakat çok sert şarap içemeyen biri olarak şunu söyleyebilirim ki ilk kez burada nasıl şarap içmem gerektiğini öğrenmiş bulunuyorum şarap var şarap var dedirten bir gezi oldu.

Izgara köftelerimiz,şahane manzaramız  ile muhteşem şaraplar eşliğinde
Vino Dessera;Decanter IWC,Balkan şarap yarışması gibi şarap yarışmalarından güzel ödüllerle dönmüş ürünleri vardır, uluslararası şarap yarışmalarında ülkemizi temsil etmiştir.
Bu işe gönül vermiş Dönmez ailesi Vino Dessera markası için diyorki ;Şarap bir gönül işidir,emek ister,bağda iz ister;bağda izi olanın hasatta sözü olur.İşte Vino Dessera bizim sözümüz,bizim emeğimiz,bizim sevgimizdir.
Bağ gezimizden bir görüntü
Doğan Dönmez'in fikriyle bağ içerisine küçük bir bağ evi yapılmış,bağ gezisi,şarap tadımı yaptıktan sonra burada konaklayıp ertesi gün dönebilirsiniz.

Sizlerde bizim gibi güzel bir bağ gezisi yapmak istersenizdetaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.Ayrıca bizimle iletişime geçebilir bloggerlar eşiliğinde tadım yapabilirsiniz.

•  Sadece Tadım :Peynir ve 3 çeşit şarap 15TL (Ulaşım hariç)
  • Kahvaltı ,Izgara Tadım ,bağ gezisi 60TL (Ulaşım hariç)
  • Kahvaltı,Izgara Tadım,bağ gezisi 150TL (Ulaşım dahil gruplar için geçerlidir)
  • Konaklamalı kahvaltı tadım,bağ gezisi ve akşam yemeği dahil 300TL (Ulaşım hariç)

Bağ gezisi ve şarap tadımı için bana bu mail adresimden ulaşabilirsiniz:kesifperisi@gmail.com Derya Korkmaz

Bağ gezisi ve şarap tadımı yapmış olduğumuz blogger arkadaşlarımızla çok eğlenceli akıllardan çıkmayacak bir gün yaşamış olduk.

Geçirmiş olduğumuz bu güzel gün ve ilgi alakaları için başta Doğan Dönmez'e ve ailesine çok teşekkür ederim.